torstai 15. kesäkuuta 2017

Toukokuun roskat

Heippa! Tänään taas kurkataan kuinka paljon purnukoita kulutin loppuun viime kuussa. Itseasiassa nämä kaikki eivät ole loppuunkulutettuja, vaan mukana on myös muutama vanhentunut tuote, jotka vihdoin ja viimein heitän menemään.


Nivea Gentle Micellar Water

Tykkään todella paljon. Mitkään käyttämäni Nivean misellivedet eivät ole kuivattaneet ihoani, eikä tämäkään ole poikkeus. En ikinä poista kaikkia meikkejä misellivesillä, vaan pelkästään hiusrajaan ja leukapieliin jääneet meikinjämät. Voisi siis sanoa että käytän niitä meikinpoiston viimeistelyyn. Jatkoon.

Xz Muumi Niiskuneiti Selvityssuihke

Superihana tuote, jota käytän selvityssuihkeena suihkun jälkeen sekä aamulla takkujen selvittämiseen. Tässä on ihanan lempeä vadelmainen tuoksu. Jatkoon.

Tonymoly Pocket Bunny Sleek Mist

Mä en ihan tajua näitä kaikkia kasvosuihkeita, mutta Tonymolyn suihke on sentään pakattu söpöön pakkaukseen. Käytin tätä kasvojen virkistykseen ja kosteutukseen. En osaa sanoa toimiko tämä meikinkiinnityssuihkeena, sillä en kokeillut. Kesällä tällainen suihke olisi hyvä olla käsilaukussa. Voisin ostaa uudelleenkin.


V 10 Plus Bio Cell Serum*

En voi muuta sanoa kuin huippuhyvä seerumi. Olen tarinoinut tästä enemmän tässä postauksessa. Jatkoon.

Max Factor Diamond Hard & Rimmel Lycra Pro -kynsilakat

Nämä ovat todella vanhoja lakkoja. Muistan että Rimmelin piparmintun sävyinen kynsilakka oli joskus suosikkini. Max Factorista mulla ei ole mitään mielikuvaa. Multa löytyy paljon muitakin vanhentuneita kynsilakkoja. Pitäisi joskus käydä kaikki lakat läpi ja heittää huonoiksi menneet menemään.


Tonymoly Banana Sleeping Pack

Rakastan tätä yönaamiota. Se on superkosteuttavaa ja saattaa alkuun tuntua liian tahmaiselta, mutta aamulla ihoni kiittää. Käytin tätä pari kertaa viikossa yövoiteen sijaan ja siitä riitti vuodeksi. Ehdottomasti jatkoon.

Too Faced Lip Injection Extreme

Ei jatkoon. Perustelut voit lukea tästä postauksesta.


Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Sychronized Complex II

Silmänympärysvoiteella on vakuuttavalta kalskahtava nimi. Mulla on tästä 5 ml:n minikokoinen versio. En osaa suoraan sanottuna sanoa tekikö tämä mitään ihmeitä silmänympärysiholleni. Tuotteen koostumus oli samettista ja se tuntui jotenkin.. ylelliseltä. Ehkä jatkoon, ehkä ei.

BeautyLash Eyelash Booster*

Olin todella iloisesti yllättynyt, että tämä ripsiseerumi todella toimi. Olen tehnyt tästä postauksen, josta voi vilkaista ennen ja jälkeen-kuvat. Jatkoon.


Mr Bear Family Beard Brew Citrus

Kuten varmaan arvaattekin, tämä tuote ei ole loppunut minulta vaan mieheltäni. Halusin kuitenkin ottaa tämän putelin mukaan postaukseen. Hurry up to furry up. Jos olisin mies, niin haluaisin käyttää tätä. Tässä oli ihanan raikas sitruksinen tuoksu, joka miellytti meidän molempien neniä. Mies sanoi, että tämä partaöljy auttoi tehokkaasti parran alla kutiavaan ja kuivaan ihoon.

Tigi Bed Head Hard Head Hairspray

Mä en pahemmin käytä hiuskiinteitä. Hard Headin olen ostanut niin monta vuotta sitten, etten edes kehtaa sanoa. Tätä on vieläkin puoli pulloa jäljellä... Muistaakseni kiinne oli liian jytyä omaan makuuni, enkä ole käyttänyt sitä pitkiin aikoihin, joten sanotaan tälle nyt buh bye. Ei jatkoon.



Löytyikö tästä roskakasasta sinulle mitään tuttuja tuotteita?







* V 10 Plus Seerumi sekä BeautyLash saatu blogin kautta.



14 kommenttia:

  1. Mä otin viikonloppuna taas pitkästä aikaa ton TIGIn Hard Headin käyttöön. Se on tosiaan supertujua ja haisee myös aika pahalle, mutta mun Masterpiece lakka taitaa olla joku maanantaikappale, sillä sieltä tulee niin märkää suihkua ulos ettei ole tosikaan. Ja siis joo toki se on selkeästi "märempää" kuin vaikkapa toi Hard Head, mutta ei sen tollasta silti kuuluisi olla :D Toi Niiskuneiti selvityssuihke on kyllä niin suloinen että<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli supertujua, mutta hajusta mulla ei ole enää mielikuvia. Mua ärsytti Hard Headissa myös sen möhkälemäinen koko. Mun on ihan turha ostaa noin isoa hiuskiinneputelia, koska käytän sitä niin harvoin. Niiskuneiti suihke on tosiaan <3

      Poista
  2. Mulla on Nivean kuivan ihon misellivesi nyt käytössä ja vaikuttaa oikein hyvältä tuotteelta. Ajattelin testata vielä Nivean herkän ihon miselliveden, kun kerran sellainenkin valikoimista löytyy ja iho on aika "herkässä tilassa";) TonyMolyt on mulla kilometrin pituisella to-do -listalla, joten pitää jossain vaiheessa tilatakin niitä. Yönaamio alkoi heti kiinnostaa. Tykkään kuorruttaa kasvoni paksusti yötä vasten;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli talvella käytössä L'Orealin Sublime Fresh-kasvovesi, mutta se sai kasvoni kuivahtamaan aika pahasti. Luulin että se johtuu talvi-ilmasta, mutta sama juttu nyt kesällä. Nyt käytän vain herkän ihon miselli- ja kasvovesiä, vaikkei ihoni ole mitenkään erityisen herkkä. Miten et jo ole testannut Tonymolya!? :O

      Poista
  3. Tuo Tigi on ainoa tuttu, just siksi nämä postaukset oovat niin kivoja! Löytyy uusia mielenkiinnonkohteita :)

    VastaaPoista
  4. Tigin lakka on muuten hyvä, jos tykkää jämäkästä pidosta, mut suutin on koko ajan tukossa ja sekö jos mikä on ärsyttävää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, toi on muuten totta! Siitä on niin kauan aikaa kun olen Hard Headia käyttänyt, että en olisi edes muistanut tuota. :)

      Poista
  5. Kivasti loppuneita! Nivean misellillä on kyllä erinomainen hinta-laatusuhde. Marketista löytyy helmiä jos osaa vaan etsiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. Mä en (muistaakseni) edes ole testannut kalliimpia misellivesiä.

      Poista
  6. Hih, jos mullakin olisi parta, käyttäisin varmasti jotain tuollaista cooliin pakkaukseen pakattua partaöljyä :D Yritin joskus tuosta miehelle vinkata, mutta hän ei jostain syystä asiasta innostunut :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh. Miksei innostunut!? :D Kyllä mä vaan käyttäisin. :D Miehille on nykyään vaikka mitä partamömmöä. Jopa paikallisesta Citymarketista löytyy partaöljyä, partavahaa ja partashampoota. :)

      Poista
  7. Olipa hauska tuo banaani yönaamio! En ole moiseen aikaisemmin törmännyktään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tonymolylla on paljon superhauskasti pakattuja (sekä myöskin laadukkaita) tuotteita. :)

      Poista