maanantai 12. kesäkuuta 2017

Beiget rajaukset yläluomissa. Hot or not?

Käytän ihonväristä kajalia alaluomen vesirajalla, vai mikä ikinä sen kohdan nimi onkaan virallisesti. Alaluomen sisäraja..? Whatever. Kyllä te tiedätte mistä puhun. Kajalin ideana on tuoda kirkkautta katseeseen ja neutraloida mahdollista punaisuutta. Lempparituotteeni tähän tarkoitukseen on ollut NYXin Wonder Pencil sävyssä Light. Toinen lempparini on Isadoran Eye Lifter Duo Highlighter*, joka on tosi näppärä tuote, sillä siitä löytyy mattanude toisesta ja korostusväri toisesta päästä. Sitten multa löytyy vielä L'Orealin Infallible Gel Crayon* sävyssä Uptown Beige. Se ei sovellu vesirajaani, sillä se on liian tumma beige. Pähkäilin mitä tekisin sillä ja päädyin sitten tekemään beiget rajaukset yläluomilleni.


Siis joo. Kyllähän tämä periaatteessa menettelee, mutta mä olen niin tottunut tummaan rajaukseen että näin vaalea näyttää hiukkasen oudolta. Meinasin tehdä ripsirajaan vielä ohuen mustan rajauksen, mutta päätin mennä tällä naamalla. Alaluomen vesirajalle laitoin NYXin Woder Penciliä.


Mua harmittaa, että L'Orealin kajalin sävy on liian tumma vesirajaani, sillä se on uskomattoman kestävä ja pysyisi varmasti vesirajassa paremmin kuin NYXin ja Isadoran kynät.


Tässä vielä swatchit näistä kaikista edellä mainituista kynistä. NYXin ja Isadoran swatchit lähtivät pois vain sormella pyyhkäisemällä, mutta L'Oreal on ja pysyy. Miksi oi miksi, se on noin tumma sävy!?! En oikein tiedä mitä tekisin sillä. Ehkä mä alan tekemään näitä yläluomen vaaleita rajauksia enemmänkin. Periaatteessa tuolla voisi yrittää peittää pieniä näppyjä, mutta multa löytyy jo sopivammat tuotteet siihen tarkoitukseen.


Tuli vaan mieleen, että mua on alkanut ottaa päähän meidän "harrastehuoneen" vihreät tapetit. Tämä on paras huone valaistukseltaan meikkikuvien ottamiseen, mutta tuo seinän sävy vaikuttaa niin paljon kuvien fiilikseen ja sävyyn. Tapetit ovat edellisen asukkaan jäljiltä, mutta ennen tätä ne eivät ole liikoja mua häirinneet. Tapetointi on kuitenkin niitä viimeisimpiä juttuja, joihin mulla riittää tällä hetkellä mielenkiintoa. Joten kärsitään vielä tovi näistä tapeteista. Tai sitten pitäisi hommata joku taustakangassysteemi. Ehkä se olisi helpomaa.


Nonniin. Mitä mieltä olette tästä meikistä? Tuleeko ikinä tehtyä vaaleita rajauksia yläluomelle vai jätättekö ne suosiolla pelkästään vesirajalle?






*L'Orealin ja Isadoran kynät saatu blogin kautta. NYX ostettu itse.

14 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisen näköinen, jotenkin raikas ja hento ilman mustaa! Voisin ehdottomasti kokeilla. Mä pistän sisärajauksenkin aina mustalla kajaalilla kun se luo paljon intensiivisemmän katseen, pidän enemmän siitä. En edes omista vaaleaa kajaalia, mutta kylläpä nyt tekisi mieli sellainen hankkia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mä en taas oikeastaan ikinä laita sisärajaan mustaa, sillä näytän silloin mielestäni liian "kovalta". :D Aika usein käytän ruskeaa ja tummanvihreää.

      Poista
  2. Mun silmissä on vähän liian leveä se sisäraja eli vesiraja, että jos sen rajaan vaalealla sävyllä, näytän creepyltä;)
    Mustan vastapainona voisi tosin käyttää jotain muuta väriä, mutta mulla on niin vetiset silmät, etten muutenkaan hirveästi sisärajauksia harrasta;)
    Sulla on hyvänmalliset silmät, niin niihin sopii mikä vaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti. :) Aika harvat kajalit pysyvät mullakaan vesirajalla, mutta sitten on näitä iloisia yllätyksiä, kuten noi L'Orealin kynät. Harmi vaan toi beige on mulle siihen tarkoitukseen liian tumma. :/

      Poista
  3. Mietin, että mitähän kummaa täältä paljastuu kun luin otsikon, mutta yllättävän hyvältä näyttää :) Katse ainakin näyttää kirkkaalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh heh, eikö toi ole ihan selkee otsikko! :D Kiitos paljon. :)

      Poista
  4. Näyttääpä kivalta! Mä en oo oikeestaan koskaan edes ajatellut rajaavani yläluomea noin vaalealla sävyllä (paitsi valkoisella..), mutta täytyy ehdottomasti koittaa joku kerta :) Mäkin tykkään käyttää nimenomaan vesirajalla tollasta beigeä/nudea rajauskynää. Aiemmin käytin vain valkoista, mutta se valkonen on herkästi tosi kovan näköinen ja beige sopii myös useamman meikin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kaikkea pitää aina kokeilla. :) Mulla ei ole ollut valkoista kajalia vuosikausiin, mutta vähän aikaa sitten sain sellaisen pr-paketista. Pitäisi testailla sitäkin tässä kunhan ehdin.

      Poista
  5. Jännän näköinen toi missä on rajaus yläluomellakin, raikas. Mulla on toi L´Oreal ja se on tosi kiva ja luonnollinen kirkastaja vesirajassa alhaalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mulla toi L'Orealin kynä tuntuu ihan liian tummalta alavesirajalle, mutta hyvä tietää että se voi toimia myös siellä. :)

      Poista
  6. Oikein kiva, raikas mun silmään. Mä meikkasin tuollai joskus ja rajasin välillä mustalla lisäksi mutta beige rajaus vähän jäänyt. Kultaa käytän joskus kesällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Munkin pitäisi kaivaa kultainen kajal piilostaan ja ottaa se käyttöön.

      Poista